Kadıköy’de oturan Pervin Bağdat, geçtiğimiz 31 Aralık günü Marmaraser isimli firmayı arayarak kombi bakım arıza kaydı oluşturdu. Bir müddet sonra telefonla ünlü oyuncuya ulaşıp kendisini ‘Şaban’ olarak tanıtan kişi keşif için ikamete geleceğini belirtti.
Tıpkı gün ikamete gelen kuşkulu Şaban ve yanında bulunan kişi arızanın elektrik voltajından kaynaklandığını söyledi. Kuşkulu iki kişi arızanın çok büyük olduğunu, kombi bakımı için 22 bin lira bakım fiyatı istedi. Kuşkulu kişi daha sonra sabırsız hal takınarak, Bağdat’a banka uygulamasını açtırıp oyuncunun telefonunu eline alıp, onayını almadan 22 bin lirayı diğer bir hesaba yolladı. Gördüğü hal karşısında neye uğradığını şaşıran Bağdat sürecin iptal edilmesini istedi. Parasının iadesini alamayan ünlü oyuncu dolandırıldığını anlayınca adliyenin yolunu tuttu.
‘RIZAM OLMADAN PARAYI HESABA GÖNDERDİ’
Pervin Bağdat şikayet dilekçesinde, kuşkulu iki kişinin sabırsız hal takınıp, öbür bir ustayla telefonda konuşuyormuş üzere yapıp sorunun değerli olduğunu söylediklerini belirtti. Şaban isimli kuşkulu kişinin banka uygulamasını açtırdıktan sonra kendi isteği olmaksızın parayı diğer bir hesaba yolladığını söz etti. Bağdat, şahısların ikametten ayrıldıktan sonra süreci iptal ettirmek için yetkili şirketini aradığını daha sonra konuta gelen kendilerini Oktay C. ve Bayram isimleriyle tanıtan bireylerin para iadesi yapacaklarını söylediklerini fakat paranın gönderilmediğini kaydetti. Bağdat, konuta gelen 4 şüphelinin fikir birliği içinde olup kendisini dolandırarak mağdur ettiklerini lisana getirdi. İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından hususla ilgili soruşturma başlatıldı.